Tuesday, October 04, 2011

Kaloi




Walaupun kita hanya sempat berkenalan tak sampai pun lima bulan, maaf ....... aku terpaksa melepaskan engkau kerna kerakusan engkau yang makan dengan pelahap menyebab akuarium aku tak mampu menampung berat badan engkau yang semakin membuyung dan membesar .. Jikalau dikaji secara empirikalnya, BMI engkau sekarang sudah tentu melebihi 35 akibat berat badan yang melampau dibandingkan dengan kependek-kan engkau yang tak ubah seperti si Ayam Serama.

Tapi aku yakin, kolam didepan office aku lebih sesuai dengan status engkau sekarang. Bukan kerana apa, aku yakin engkau pasti terhibur apabila ada awek-awek bersidai ditepi kolam sambil membetulkan tudung mereka melalui bayang-bayang air. Aku juga yakin engkau pasti terhibur apabila awek-awek melabuhkan punggung mereka yang montok di handrail sekeliling kolam.

Babai Sang Kaloi... ku harap engkau temui kedamaian disana nanti.

...

0 Bebelan:

Post a Comment

Total Pageviews

Blog Archive

mY fREN yOO