Tuesday, October 04, 2011

Lawak Bodoh 18 SX


Tengahari tadi aku terkena dengan boss aku.. dia buat lawak bodoh dan semua orang gelakkan aku ( dan yang lain-lain yang tak tahu jawapan teka-teki yang dia tanya)  .. cehhh panas.. panass... panass.. tapi sebab dia boss, aku senyap jerlah walaupun aku anggap itu semua part of dunia orang lelaki. 

Ada ker pulak dia punya teka teki kat aku haram macam lembu punya susah ... Soalannya senang saja tapi 18 SX.. iaitu :-

Kenapa Batu Konek tumbuh bulu  dan Batang Konek licin tak ada bulu ? .... heheheh mampus aku fikirkan jawapan tadi ( dan yang lain-lain dalam geng kitorang pun tak tahu sebenarnya apa yang jawapan yang boss aku tanya tadi, tapi diorang gelak jer)

So aku pun fikirlah jawapannya sambil membayangkan 'benda tu' ... (heh... sam siot jer kan)..

Korang camner.. tahu ker tak jawapannya ... ???? mampus tak tahu kan..

Jawapan yang boss aku kasi : ( ikut skema jawapan dia la kan)....

Testis ada tumbuh bulu sebab dia 'berbulu' dengan batang sebab time buat projek, dia tak dapat masuk dalam  XXX compare dengan  batang.. 

So sebab tu dia berbulu....

Bodoh punya soalan kan...

0 Bebelan:

Post a Comment

Total Pageviews

Blog Archive

mY fREN yOO