Tuesday, October 11, 2011

Iphone 4s


one million pre order just after 24 hours .. what a phenomenon that apple brought to us.

Kalaulah sebelum ni semua orang macam merendahkan taraf iphone 4s kerana masih menantikan iphone5 yang dijangkakan akan datang dengan skrin yang besar dan lebih internet friendly, maka 1 juta unit yang telah di pre order itulah jawapannya. sekelip mata saja Apple akan dapat revenue hampir 1 Billion RM.

So, aku yang masih dengan iphone 3gs ini mulalah berkhayal untuk memiliki iphone baru ini. Tapi memandangkan aku baru saja merembat MacBook Air 11" baru-baru ini, maka maybe lah aku akan tunggu sehingga iphone5 keluar yang dijangkakan pada hujung tahun nanti.

Application Siri yang baru dibawa Apple .... ianya sungguh hebat bagi pendapat aku memungkinkan aku orgasm kenikmatan kerananya ..hehehe

0 Bebelan:

Post a Comment

Total Pageviews

Blog Archive

mY fREN yOO