Saturday, April 28, 2012

Bantah Duduk


Sempena naluri aku yang selalu suka membantah dan naluri pendekar pulut aku yang suka memberontak, maka dengan ini aku ingin mengistiharkan pada 28 April 2012 yang tak bersejarah ini;


  1. Aku ingin memBERSIHkan rumah aku 
  2. Aku ingin memBERSIHkan laman rumah yang dah lama aku tinggal sejak berpindah ke tempat kerja baru yang menyebabkan aku hampir setiap hari berjauhan dengan famili.
  3. Aku ingin memBERSIHkan tandas kat bilik air no 3 yang tak dipakai dan sudah hampir berkulat.
  4. Aku nak layan cerita hindustan
  5. Aku nak tidur sepuas-puasnya sebab malam nanti nak tengok bola
  6. Aku nak bertaubat bersungguh-sungguh memBERSIHkan dosa aku kepada Allah yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.
  7. Aku nak bagi licin-licin dan berus BERSIH-BERSIH isteri yang tersayang yang dah seminggu ditinggalkan
Aku sokong BERSIH tapi bagi aku BERSIH aku lebih afdhal... InsyaAllah


0 Bebelan:

Post a Comment

Total Pageviews

Blog Archive

mY fREN yOO