Sunday, October 02, 2011

Howay The Lads


Seperti biasa aku tak ingin menerangkan maksud tersirat tentang apa yang aku tulis terutamanya kepada kaum wanita yang 'buta hati' pasal bola.... Jadi disebabkan kelab yang aku sokong ni bukan feveret orang Malaysia, maka aku menjangkakan apa yang aku tulis tidak difahami oleh pembaca blog ini...

Aku yang dalam pada keboringan melanda hidup aku terutamanya bab-bab berkaitan kerja, aku sebenarnya happy dengan pasukan sokongan aku iaitu Newcastle United yang kini bergaya ditangga ke tiga liga selepas bertahun-tahun dihimpit masalah yang menyebabkan penyingkiran kelab bolasepak yang aku sokong ini ke liga bawahan.

Ini merupakan pencapaian terbaik kelab Newcastle United sejak musim 1994/95. So to Alan Pardew and the team ... HOWAY...

p/s : Tahukan Korang yang menyokong kelab bolasepak Liverpool, Manchester United dan Chelsea merupakan antara yang paling tak 'horny' buat aku. So awek-awek kat luar sana .... jikalau anda menyokong tiga kelab tersebut ... piii main jauh-jauh ...

0 Bebelan:

Post a Comment

Total Pageviews

Blog Archive

mY fREN yOO