Sunday, October 02, 2011

Random


Pernahkah korang berasa tersangat boring untuk hadir ke tempat kerja?. atau tersangat boring untuk melakukan kerja-kerja sekolah atau sebarang kerja-kerja rumah? Sudah tentu ADA kan. Sebab apa benda ini berlaku?... jawapannya, aku sendiri pun tak tahu tapi aku hanya boleh katakan yang itu ialah salah satu sifat manusia .. iaitu serba kekurangan.


Aku pasti setiap orang pernah melalui apa yang aku rasakan ini. semakin malas setiap hari dan semakin boring melakukan sebarang aktiviti. kalau boleh kita hanya mahu berada dirumah dan mengadap TV sahaja. Kalau boleh kita hanya mahu tidur makan dan buat aktiviti yang paling kita minat.. seperti contoh tadi mengadap television atau lain-lain aktiviti lain seperti memasak atau membaca buku yang membolehkan kita berada dalam dunia kita sendiri.


So .. itulah mood aku sekarang ..


Malas untuk melakukan semuanya...

0 Bebelan:

Post a Comment

Total Pageviews

Blog Archive

mY fREN yOO